07 września 2012

W środku środka....



Podobno w samym środku Polski jest Piątek... Na dodatek znajduje się on niedaleko, zaledwie kilkanaście kilometrów od... Soboty...  Serio. Życie bywa bardziej zabawne niż ustawy przewidują. 
Nie wiem jak to wyliczono ale w samym środku środka czyli środku Piątka (Piątku) jest pomnik środka. Jak na porządny pomnik jest oświetlony i bardzo ładnie prezentuje się o zmierzchu. Miałem już zdjęcia z tego miejsce więc nie spodziewałem się, że to co zobaczę zatrzyma mnie w podróży... 
Wzbudziłem niezłą sensację wśród piątkowej młodzieży zajmującej ławki dokoła pomnika gdy pewnego dnia zahamowałem na rynku niemal z piskiem opon i wyskoczyłem z wielkim statywem i aparatem. Dobre wieczorne światło trwa bardzo krótko. 
Może do tej pory opowiadają sobie o wariacie, który pojawił się pewnego wieczora na środku rynku? 





Na granicy miasteczka stoją obeliski...

Pomnik na środku środkowego rynku w Polsce...






1 komentarz: