25 lipca 2020

W zwierciadle niejasno...






Refleksy na wodzie? Coś w nich jest, co zawsze przyciągało mój wzrok i myśl, działało na wyobraźnię. Refleksy wywołujące refleksje...? Patrzyłem na odbicia wiekowych drzew, rozedrgane, lśniące w słońcu trzciny, wpatrywałem się w migoczące na falach drobiny światła... Rozmyślałem sam nie wiem o czym...



Góra 
chmury pękały czarne
coraz czarniejsze
jakby koni frygijskich groźne tabuny
aż grom
przeszył obraz nie dokończony jeszcze
....

Edward Stachura - Metamorfoza



Nawet płynąc sobie przez jezioro czy rzekę patrzyłem na migoczące tuż przed moimi oczami obrazy. Dziwne, tajemnicze, jakby gdzieś tam się skrywał inny świat...

Alicjo? Jesteś tam...?



















5 komentarzy:

  1. Niczym obraz malowany ręką zamyślonego artysty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne sa wszystkie twoje zdjęcia. Gdybyś jednak chciał zrobić jakieś zdjęcia czy sesje zdjęciowa w studio to polecam Ci zerknąć na stronę http://www.studencka-studio.pl/ i zapoznać się z ofertą tego studia. Według mnie jest fajna. Można wynająć takie studio które jest dobrze wyposażone i robić sesje zdjęciowe. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie ale mam do Krakowa trochę daleko i pracuję niemal wyłącznie w terenie :)

      Usuń